Zum Inhalt springen
Binary Impact GmbH Logo Binary Impact GmbH Logo
  • Home
  • Über uns
  • Leistungen
  • Impacts
  • UnityTips
  • Home
  • Über uns
  • Leistungen
  • Impacts
  • UnityTips
  • Home
  • Über uns
  • Leistungen
  • Impacts
  • UnityTips

Having a kinematic rigidbody detect collision with a collider without a rigidbody?

Sebastian Pohl2020-03-11T14:49:57+01:0006.08.2019|

#unitytips Having a kinematic rigidbody detect collision with a collider without a rigidbody? No problem. You can set "Enable Kinematic Static Pairs" to allow kinematic rigidbodies to get callbacks on collisions with static colliders in your Project Settings. #gamedev #indiedev pic.twitter.com/pUtdqnFwg0

— Binary Impact (@BinaryImpactG) August 6, 2019

Adresse

Binary Impact GmbH
Südstraße 24
56412 Niederelbert

Seiten

  • Kontakt
  • Jobs
  • Presse
  • Datenschutz
  • Impressum

Kontakt

kontakt@binaryimpact.de +49 2667 7569877
  • Deutsch
Kontact
© Copyright    |  Binary Impact GmbH
YouTubeFacebookTwitterInstagramDiscordTwitchMastodonBeam auf SteamGame VerbandGame Verband
Page load link

Verwendung von Cookies und personenbezogenen Daten

Diese Webseite nutzt Cookies, um dir das bestmögliche Erlebnis zu gewährleisten. Wenn du die Seite weiter nutzt, erklärst du dich mit unseren Datenschutzbestimmungen einverstanden.
Zum Impressum | Zur Datenschutzerklärung
Akzeptieren