Unity Tutorial – Visual Effect Graph – Black Hole Explosion
Dieses Tutorial geht ein wenig tiefer in den Visual Effect Graph. Ihr lernt die grundlegende Partikelsteuerung, die Verkettung von Effekten, die Verwendung von
Unity Tutorial – VFX Graph – Celebrating a random number
To celebrate us reaching 500 followers on twitter we decided to create a little animation with the vfx graph in the Unity3D engine. If you liked the effect you
Unity Shadergraph Tutorial – Custom Shadergraph Loop Node
Part three in the Series about Cracked Ice Material. This tutorial shows how to create a custom node in unity's shadergraph and use it to make the repetative pa
FMX 2019 Stuttgart
"The same procedure as every year, James!" We are going to the FMX in Stuttgart. A week packed with interesting talks about the state of VFX and more. We also h
Beam now also on Steam
Our game Beam now has a store page on Steam. You can follow the project and read our patch notes and plans we have for the game. And of course you can add beam
Beam @ Gamefest Berlin 12.4. – 14.4.2019
For the first time ever we are showcasing our game Beam. We will be at the Gamefest Berlin from 12.4. to 14.4. with the support of the IndieArenaBooth. If you a
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We are hosting the GlobalGameJam
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ArchVizVR Demo 02
Die Entwicklung unserer Virtual-Reality Architekturvisualisierung schreitet voran und wir haben ein kleines Video aus dem aktuellen Prototypen zusammengestellt:
Master Mind Extended
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Stoffstromsimulation für das Klärwerk Koblenz
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Ralf Schmitz live mit Unterstützung der Binary Impact GmbH
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„Meine heile Welt“ von und mit Michael Kessler
Bereits an der Pilotfolge für Michael Kesslers neuer Mockumentary Reihe "Meine heile Welt", die das Thema Live Action Role Play betrachtet hat, durften wir unte
BIG 30 – oder das 30 jährige Jubiläum
Von den Anfängen im Bereich der Großrechner bis zu unserem heutigen Betätigungsfeld, blicken wir auf 30 Jahre voller Innovationen und technischer Entwicklung zu